Poplava i tuča su najgore nepogode za automobil.
Kada pada tuča, komadi leda veličine oraha za sobom ostavljaju udubljenja. Ponekad koncentrična, ponekad nepravilnog oblika, primjerice ako nekoliko komada leda udari na gotovo isto mjesto, doslovce unakaze lim automobila. Postoji tehnika hladnog izvlačenja tijekom koje se koriste posebni alati – šipke i posebne tiple s ljepilom. Iako postoji mit o “izvlačenju na vakuum” to je samo mit. Majstor prilazi udubljenju kada god je moguće šipkom, odozdo, ravnajući neravninu. Zvuči pragmatično i jednostavno, ali nije tako.
PDR popravak jako je koristan kod automobila koji imaju oštećenja s parkirališta.
Znate onu vrstu ljudi koja nemarno otvara vrata i udara u vaš auto ostavljajući udubljenja? Baš to može se popraviti PDR tehnikom. Osim što je oštećenje duguljasto i okomito, nema neke velike razlike od oštećenja nastalih tučom. Doduše, često je potrebno i lakiranje jer se kod takvih oštećenja dogodi da se ostruže i lak. Svejedno, PDR je jako koristan i kao priprema za lakiranje jer nema potrebe za upotrebom velike količine kita, pa je popravak kvalitetniji i bolji.
PDR popravak štedi vrijeme i novac, ali i čuva okoliš.
Za lakiranje automobila potrebno je nekoliko dana, a izravnavanje je u pravilu gotovo unutar jednog dana. Računa se da je PDR popravak oko 30 posto jeftiniji od posla lakiranja oštećenog dijela. Trošak popravka je dakle puno manji, a auto ostaje “prvi lak” što mu čuva vrijednost kao rabljenom.